Plan van aanpak
Plan van aanpak
- Documentatie verzamelen. d.w.z. Willi aan het werkzetten (hij is toch met pensioen en wou daarvoor graag tijd vrijmaken).
- Foto's maken van de huidige bestaande situatie want het stationsgebouw is inmiddels verkocht aan een elektrofirma.
- Mijn eigen foto archief doorsnuffelen m.b.t. tot vakantie foto's van "Bahnhof Hess. Oldendorf".
- Het opzetten van een railplan afgeleid van het orgineel railplan. Omdat een volledige nabouw op schaal ruimte technisch niet mogelijk is.
- Start met de bouw van het "Stelwerk Ow" (Oldendorf-West) en "Stelwerk Oo" (Oldendof-Oost). Dit gedeelte is gerealiseerd.
- Beginnen met de bouw van het stationsgebouw van "Bahnhof Hess. Oldendorf". Dit gedeelte is gerealiseerd.
- Beginnen met de bouw van de goederenloods van "Bahnhof Hess. Oldendorf".
- Verzamelen van rail materiaal (Rocoline) voor het zichtbare gedeelte en Piko A Gleis voor het "schaduw station".
- Het ontwerpen van een koppelsysteem voor de modulere bakken en demontabele verticaal verstelbare poot constructie.
- Het ontwerpen van ondergrondse wisselaandrijving door toepassing van 24 volt postrelais.
- Het opzetten van een elektro plan 230Vac naar 24Vdc (t.b.v. relais struring), 16Vac (t.b.v. het Lenz systeem) en diverse lage spanning van 2Vac en 12Vac (t.b.v. verlichting).
- Basis ontwerp bedienings paneel t.b.v. rijweg, wissel, seinen en overweg bediening.